REKORD!!

Slog mitt personliga sömnrekord i helgen för den som är intresserad. Somnade ca 22.30 fredagkväll och vaknade 13.30 lördag. Gick ner och åt några mackor med Fredde framför tvn och somnade om till 16.15 igen. Fräsigt eller sjukt galet?! Avgör själva! Skönt var det iallafall och väldig välförtjänt och välbehövt.

Lördagkväll spenderades hos underbara Carola och Tomas i Stensjökullen med fantastiskt god mat, trevligt umgänge och många goda skratt. Vi brainstormade lite kring deras kommande bröllop iom. att jag + fyra andra hot babes ska vara tärnor :- ) Kikade lite på internet på tärnklänningar och hittade en som verkar falla många i smaken. Det är inte det lättaste att hitta en klänning som ska passa alla smaker och olika kroppsformer.

Personligen är det svårast att veta vilken strlk jag ska beställa, allt beror ju på hur kroppen förändras fram till sommaren. Kommer jag att vara smäll,- jämnfet hela jag eller kommer jag att ha en bula på magen bara?! Inte det lättaste att sia kring :- ) Därför känns det som det enda rätta är att beställa större strlk för att det borde vara lättare att sy in än att lägga ut...eller vad tror ni? :- )

Har gått 10 fulla veckor nu så jag påbörjar v 11..(10 + 2;- ) ) Nu har jag svårt att få igen knappen på jeansen, har gått upp ett helt kilo!!! ;- ) Men jag antar att det är annat som börjar formas med tanke på att 1 kg knappast gör att jag inte får igen knappen. Känner mig lite rundare trots att det är så kort tid jag har gått. Spännande att se vart det här bär hän..kommer kanske att rulla fram till slut?! HJÄLP?!?!?!



Kommentarer
Postat av: Carro

Jäklar vidgren vilket sömnrekord!! Bra jobbat :)

2010-04-12 @ 17:23:12
URL: http://carrolundmark.blogg.se/
Postat av: Jennie Lundgren

Du kommer att vara lite större & vacker - som alla gravida. Du kommer att stråla - så det så. Jag ser redan skenet ;) Puss

2010-04-12 @ 20:08:37
Postat av: Jennie och Norah

He börjar bli dags att visa lite pix på maggen! :)

2010-04-12 @ 20:17:23
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Carola

Nice nice!



Du kommer vara (är) såå vacker med gravidmagen!:)

2010-04-12 @ 22:36:10
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com
Postat av: Jennie och Norah

Men börja väx då,quinna ;)

2010-04-13 @ 22:31:10
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0