Suck

HUR länge kan en förkylning hålla i sig egentligen?! Värst är nog inte förkylningen i sig, utan att den kommer och går hela tiden!

Jag kan känna mig relativt pigg under dagen, sen smäller det bara till från ingenstans och jag blir i princip sängliggande igen!

Nu är det ögonen som spökar mest, har en irriterande ögoninflammation som gör att det ser ut som att jag har påssjuka i det vänstra ögat. Bihålorna är nog den stora bidragande faktorn till det. Är så tilltäppt så det trycker säkert på tårkanalerna vilket gör att ögonen svämmar över på utsidorna istället.

Fy vilket beklagligt inlägg, men visst är det LITE synd om mig iallafall.

Har för övrigt införskaffat två nya böcker, favoritförfattaren Dean R koontz - Livstid och Teresa Cooper - Inspärrad. Ska kurera mig ordentligt imorn och inte kliva upp ur soffan mer än för att gå ut med hundarna så dom får pinka.



Kommentarer
Postat av: Elin Stålnacke

Det är verkligen inte kul att vara förkyld. Har själv snorat och hostat i snart 2veckor. Öronen tjuter av allt snytande och man är typ halft döv "/

Hoppas du krya på dej!

Och JA det är synd om dej! :-)

2010-03-01 @ 13:32:00
URL: http://elinstalnacke.blogg.se/
Postat av: Carro

Krya på dig!! Jag fick främmande så ringde aldrig tillbaka som du kanske märkte ;) Vi får ta igen lite förlorad surrtid sen ist!

2010-03-01 @ 22:55:33
URL: http://carrolundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0