Thunderbird

Fick förfrågan av en man som äger en gammal thunderbird om jag kunde ställa upp och fotografera bilen så han kunde beställa en förstoring.

Trodde inte att det skulle vara så komplicerat som det faktiskt var! Bilen ställdes upp vid vattnet, den var nylackad / polerad, solen stod högt och ALLT på bilen glänste och glimmade, både lack och allt kråm. Lägg till att jag blev tvungen att fota i motljus för att färgåtergivningen på bilen blev alldeles åt fanders i direkt solljus.

Så här blev slutresultatet iallafall och ägaren blev mer än nöjd. Skönt! Trodde där ett tag att jag hade tagit mig vatten över huvudet..






Bilderna gör sig såklart absolut inte rättvisa när dom är så här små, men det kanske ni förstår? :- )



Kommentarer
Postat av: Kicki

häftigt!! :D Du är sjukt duktig!! Perfekt till sen när min lilla kommer ut ;-) tihi!

2011-10-03 @ 12:52:00
Postat av: Jennie Lundgren

Vad duktig du är!!! :) Bra jobbat! :)

2011-10-04 @ 08:47:15
URL: http://varatdromhus.blogg.se/
Postat av: Jennie Lundgren

För att det kändes som en bra ideé. Sen ser man vilka som är aktiva eller inte - sållar lite ;)

2011-10-05 @ 09:25:20
URL: http://varatdromhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0