Transportsträcka...

...är det enda som kvarstår av arbetsveckan som snart övergår i en efterlängtad helg!!

Har nått mina personliga säljmål för ett par timmar sedan och när jag har lyckats med det, oavsett om det är onsdag eller fredag, är det som att springa in i en vägg med huvudet före.

All inspiration och motivation till att fortsätta sälja bara sugs ut ur kroppen på en halv sekund. Jag känner mig nöjd och tillfreds med veckans prestationer och vill bara hem!

Har sprungit mellan samtalen till toaletten hela veckan för att jag mår så jävla illa. Därför känns det som att jag kan vara extra nöjd med det jag har presterat.


Ska dra förbi Hemmakväll på väg hem från jobbet och hyra en film eller två. Ellen kommer hem idag också för att stanna en vecka. Funderar på att åka och handla frukt så vi kan hacka ihop en fruktsallad tillsammans så vi har nåt att tugga på till filmen..

Sen är mitt enda "måste" i helgen att frisera Bosse inför utställningen nästa lördag. Ska försöka ta lite nya bilder på honom också då det finns intressenter för parning här framöver ;- )

Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Elin

Usch så tråkigt att du mår så illa. Hoppas det blir bättre snart och att det inte ligger i generna. Din mamma berättade att hon mådde illa varje dag fram till förlossningen "/

Hoppas ni har en bra helg! Kram!

2010-04-17 @ 21:03:15
URL: http://elinstalnacke.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jobbigt med illamåendet. Hoppas det går över snart. Jag är i v. 15 och du? Jag har inte heller någon koll :) Jo, det är riktigt häftigt att känna rörelser. Tycker det känns som att tiden står stilla. Kram!

2010-04-21 @ 07:42:27
URL: http://emelielarssons.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Hahahahaha!!Jag tror fan att det var samma kväll!Hörd du ordet karatefylla!? :)



Hallå asså lixom bah,vilken vecka är du i nu?Jag tycker att tiden flyger fram för dig.Men trist med illamåendet,det borde släppa snart!

2010-04-21 @ 19:41:42
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Hahahahaha!!Jag tror fan att det var samma kväll!Hörd du ordet karatefylla!? :)



Hallå asså lixom bah,vilken vecka är du i nu?Jag tycker att tiden flyger fram för dig.Men trist med illamåendet,det borde släppa snart!

2010-04-21 @ 19:42:34
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ok, då borde du få göra UL i Juni alltså? Ska ni ta reda på kön? Så skönt med semester, då får du sitta på balkongen och dricka kaffe istället för mig :) Jag ska nämligen jobba heltid hela sommaren.. KRAM!

2010-04-22 @ 16:04:51
URL: http://emelielarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0