Ordspråk

Min kloka, älskade farmor sa alltid :

"När man aldrig ljuger, behöver man aldrig komma ihåg vad man sagt."

 Så sant, så sant.

Nu är det helg och vi bänkar oss vid Let's Dance.

Funderar på att testa äta LCHF och se vad jag tycker om det. Jag äter sällan helvit mat förutom nån rostad fralla då och då. Men jag får nästan panik när jag tänker på att det är slut med palt, pizza och hamburgarbröd. Ris, potatis, bulgur, couscous..MMMMH! hahhaha!

En bra anledning att låta bli ;- )

MEN testa går ju för att se hur man tycker att det känns. Har varit så fruktansvärt trött på sista tiden så det skadar nog inte att rensa kroppen på en liten del av all skit som man sitter inne på!!

Gubben håller på att raka sig och göra sig fin, han ska på firmafest imorrn. Kul för dom, jag har erbjudit mig att skjutsa och hämta, mindre kul för mig ;- )

Ska förbi hos Carola och barnen på eftermiddagen hade jag tänkt, surra lite och få lite qualitytime med henne. Det blir alltför sällan men det är svårt att få många scheman att gå ihop, dygnets timmar och veckans dagar är allt för få. Tyvärr.

Nu åter till tv 4 och Let's Dance. Drömmen är att bli lika smärt och fin som bejbsen som dansar. Tänk om jag nångång får tillhöra skaran som knappt syns i profil...


Kommentarer
Postat av: sofie

gumman,ja tycker du är fin som du är.

och du,syns man inte finns man inte.

kram

2010-01-15 @ 21:19:42
URL: http://softsofie.blogspot.com
Postat av: Carro

Jaaa LCHF!! DO IT!!

Vi ses ikväll eller? :)

2010-01-16 @ 09:03:57
URL: http://carrolundmark.blogg.se/
Postat av: Jennie Lundgren

Din farmor var en klok människa! Have i told you latley that i love you? :-) det gör jag! Puss

2010-01-18 @ 11:53:47
URL: http://jennielundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0