V 21 och halvvägs :-d

dsc00356 (MMS)

V 21 och halvvägs :-d


Kommentarer
Postat av: Jennie Lundgren

Åh vad du har mysig mage! :) FIN är du! Puss

2010-07-05 @ 14:33:34
Postat av: Elin

Hihi shit va fränt, en riktigt bebismagen :-) Äntligen! Allt blir så mycket verkligare då + sparkarna.

2010-07-05 @ 19:15:35
URL: http://elinstalnacke.blogspot.com
Postat av: Jennie och Norah

Tack för tipset!

Man har inte fått gröna fingrar ännu,men det är skoj att pyssla på i rabatten =)



Sikken fin bild.En PERFEKT gravidmage!

2010-07-06 @ 20:47:10
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Nadia

Heej! :)



Tack för tipsen! Han fick bara en spruta, för att dom typ ville se hur han reagerade på det om han nu behöver det. Men får som sagt veta tisdag/onsdag.. :)



Vad härligt, du har ju en bäbismage nu! Är första bilden va? :) Har då inte sett någon innan ;D SUPERFIN! Njuuut! För vet du, asså det låter ju så knäppt jag är ju också nybörjare men alltså det BLIR verkligen jobbigare sen när man kan röra sig sämre och så. När min mage var mindre då längtade jag verkligen efter en stoooor mage och nu tänker jag att det var ju skönt när den var lagom ;D Äh! Det där fattar du ju säkert och det är ju ändå aldrig samma för alla. Du är iaf superfin!



Ha en trevlig helg! :) Kram



Och jo föresten. Foglossningarna.. Alltså för mig så har det hjälpt med planering. Alltså planera så det inte blir för mycket spring liksom. Enkla småsaker.. Hiss ist för trappor, och KORTA steg.. När man väl får dom där fogisarna så äre ju vila som gäller oftast för att dom ska släppa men jag upplevde att det blev mindre när jag helt enkelt försökte planera så att det blev vila mellan gångerna jag skulle göra något liksom.. :) Typ om jag skulle iväg och handla, se till så jag inte behövde gå ut med baloo direkt efteråt och dylikt, så jag hann sitta en stund emellan. Ja du fattar! :D Var ju tjorvigt i början, helst om man har lätt för att bli uttråkad men nu fungerar det rätt bra och jag får bara foglossningar när det sker oplanerade saker så jag måste iväg fort typ precis efter jag stått en längre stund. Fan vad tråkigt det låter men man får försöka att inte vara så impulsiv. Haha, åh!



2010-07-09 @ 15:35:15
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0