Sommartid!

Äntligen. Det finns hopp om liv!! Vi går ÄNTLIGEN mot ljusare tider!

Har ikväll avjutit vad som kan ha varit världshistoriens godaste middag.

Ryggbiff "marinerad" med vilt o kantarellfond, kantarellsås, potatisgratäng, sallad, vitlöksbröd. Allt homemade naturligtvis, inga halvfabrikat här inte.

Jäklar vad jag rapar!

Imorrn ska vi till mamma och Thure och se hockey. Nog för att vi har dom där kanalerna själva men det är trevligare tillsammans med andra! Elin, Martin och Liam ska med all säkerhet också dit så då måste man ta tillfället i akt för att få träffa dom (läs Liam ;- ) Efter det är vi bjudna på middag hos systeryster och hennes karl! MUMS och TACK för det!!

Var till Skellefteå en snabbis idag, Fredde köpte en bil i fredags och var tvungen lämna volvon där. När vi skulle hem kom jag på att jag skulle springa in på Willys, körde nästan vilse när jag skulle ut. Fy så tjorvigt det var!! Drog in en sväng till pappa o Marianne också innan vi skulle hem igen!!

Har hjälpt Fredde byta abs hydraulpump ikväll och lufta systemet....................................Ring om ni behöver bilfix - I'm coming! ;- )

Glöm inte klockorna i natt! Nu är det godnatt som gäller!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja hörru, du är mer än välkommen att ta dig an Fårrden ;)

2010-03-28 @ 14:06:43
URL: http://carrolundmark.blogg.se/
Postat av: Ancha

haha jag glömde ställa klockan jag och vaknade 10.20, men var på jobbet 10.55. Bra gjort va?

Det var inte de första ja tänkte på kl tre i morse när vi kom hem från fest, tur man har en svärmor som känner en, hon ringde å väckte oss.

Hoppas din helg har vart bra, vi ses i morron.

/Ancha

2010-03-28 @ 21:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0