Magsjuk?

Antingen har jag fått en släng av magsjuka, eller så har jag fått en mycket envis och ihållande matförgiftning. Det lutar - tragiskt nog - mot det förstnämnda. Åkte hem tidigare från jobbet igår och känner mig fortfarande halvdan. Vaknade tidigt idag, halv sju men ligger bara och vrider på mig nu i soffan. Hoppas man snart får somna om igen.

Ett plus i kanten är att det, kylan till trots ( -14) är otroligt vackert ute. Det är ett enda virrvarr av vita, grå och svarta nyanser! Läckert, synd bara att jag inte har kraft, ork eller lust att gå ut och föreviga allt detta på bild. Slänger in några favoriter i repris istället. Bilderna är från oktober uppe i Lapptjåkk där Freddes familjs stuga ligger.



Mattes fina öring - walking (läs: swimming ;- ) the green mile














Så där, nu är orken slut och ögonen känns tyngre. Skönt, nu ska jag knoppa!



Kommentarer
Postat av: Carola

Underbara bilder!

Och du får inte vara sjuk på lördag! Längtar som en tok på att äntligen få göra nå kul med dig! :)

So babe, vi ses på lördag!



Kram!

2009-12-16 @ 09:32:45
URL: http://blogg.cartom.se
Postat av: Jennie och Norah

Magsjuk!?Jo pyttsan ;) Hähä



tror tamejfan jag såg karln din på golfklubben idag!?Dom hade ite tur med julbordet då julskinkan tog slut.Stackarna.Så missnöjda att the boss ville ha det billigare!Och jag förstår honom :p

2009-12-18 @ 20:08:59
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0