Putmage!

Upptäckte att magen putade mer än vanligt idag :- )

Jag V E T att det inte är ungens storlek som avgör om magen växer till en början eller inte. Men det är ändå lite kul att kroppen börjar formas :- )

Storleken på the kid är väl typ som en lime nu om jag minns rätt så storleken har ingen betydelse i detta fall. De flesta säger att "den riktiga "bebismagen kommer mellan v 14 o 24. En fingervisning alltså, innan det är det alldeles för litet för att påverka storleken på magen.

Tog ett kort iaf med mobben, det värmde i hjärtat kan jag säga när jag såg det på det sättet.

Nä, nu ska jag återgå till jobbet, surfar runt lite och studerar tjusiga foxterrier i USA...GOOOOSH så sugen man blir på att handla hem ett riktigt stjärnskott.

Drömma går ju, för det första finns inte tiden, för det andra så skulle jag aldrig få handla därifrån ;- ) sen finns inte pengarna heller. Men jag ska drömma mig bort i kennlarnas land och kika och njuuuuta!

Ska förresten på hundutställning 24 april i Skellefteå, eller närmare bestämt Ursviken tror jag att det var. Ska ställa Bosse så uppfödaren får en grupp, kommer inte ihåg om det var uppfödar, eller avels hon skulle vara med i. Det blir trevligt att få träffa hela "familjen" igen ;- )


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det är verkligen härligt när man ser kroppen börja förändras, då känns det mer på riktigt :-)

2010-04-14 @ 19:08:32
URL: http://elinstalnacke.blogg.se/
Postat av: Nadia

Hej :)



Jo du har så rätt, visst är det så. Men samtidigt känner jag att jag vill ha lite koll på liksom vad som är normala symptom beroende på vecka osv, sedan veta lite om hur bebisen utvecklas. Typ hur stor den är och söjn! Sen har det varit rätt skönt för mig när jag haft olika krämpor och varit orolig, som sedan visat sig vara rätt normala men man ska väl kanske ta det man läser med en nypa salt så det såklart alltid kan vara väldigt individuellt. :)



Sen är det väl mest bara roligt liksom att höra hur andra har haft det under sina graviditeter, och sådär. :) Du förstår nog hur jag menar!



Min mage har iaf börjat puta och det känns i byxorna men det kan ju även vara det att iaf jag äter mer ordentligt nu, sen börjar ju tarmarna bråka nu och man blir gasig och sådär så det hjälper säkert till med putet att man har 40 pruttar som är påväg ner! Haha :) Kramar!

2010-04-15 @ 14:00:58
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0