Finally

Tänk vad tiden går och hur sentimental man kan bli när man tänker tillbaka på svunna tider.

Känner mig, mitt uppe i alla omvälvande fysiska förändringar, precis som jag gjorde för flera år sen. Det känns inte som att jag själv har förändrats så mycket. Men det är klart att jag har, precis som alla andra. Värderingar, mål och drömmar förändras med tiden.

Herregud vilka hormonrusningar jag har. Hoppas verkligen att det här är något som planar ut och inte eskalerar. Humöret i sig är väl inte värst. Är inte speciellt på dåligt humör - sur, arg osv. Men jag är SENSITIVE! Kan höra en låt och börja lipa, om nån säger nåt till mig eller frågar hur jag mår på jobbet när det går tungt, då är det kört!! 

Kom över den här låten ikväll, FINALLY med FERGIE, en "gammal goding". Minnena gick direkt till LINA, CAROLA och Sthlm när vi var på Älvsjömässan och bodde i Linas lägenhet med gångavstånd till mässan.

Lina, det värker i kroppen ibland när jag tänker på denna underbara människa. GUD vad jag saknar henne!

Nu ska jag sluta skriva innan jag börjar tänka på det och lipa igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0