Dagens promenad

Är så sjukt nöjd över mig själv. I söndags gick jag 1.5 timmar, igår 2.5 timmar och idag en hel mil :- )

Gick i stan både söndag och måndag för att socialträna hundarna. Trots att dom är snart 5 och 6 år gamla så behöver dom också få träffa på hundar och andra människor, inte bara se träd och stigar :- )

Tog lite bilder under promenaden idag, det var så mycket dimma och solen sken, kändes som att vi befann oss mitt i en magisk "Ronja Rövardotter skog" om ni förstår vad jag menar? Lite överexponerad sol, men det gör ingenting tycker jag då jag lyckades slippa blänk på bilden, jag testade med kortare slutartid men då försvann solstrålarna som skar genom dimman. Det fick bli så här :




Kommentarer
Postat av: Anna Bergström

Jättefin bild!!! =)

2011-10-26 @ 10:23:00
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Precis! Alla åldrar har ju sin tjusning, och visst, när Norah var i Almas ålder fick hon mest kläder och braattha-saker. Då var snörena och pappret myyycket roligare! =) Nu däremot är Norah mer medveten och älskar att öppna klappar. Därför köper jag sånt som jag vet hon vill ha och som hon kommer att använda. Men när hon är i Ellens ålder är det såklart andra bullar. Då kanske hon håller på med någon sport? Har något intresse? Då kommer klapparna såklart att gå till det. Och det hoppas jag att hon förstår och respekterar.



Nu får vi se till att bli friska så att vi kan ses nångång!!

2011-11-03 @ 20:48:06
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Annie

Var himla vackert ändå.



Och det var precis så här med! Helt underbart.

Tog en del bilder när jag gick till jobbet. Kom nästan försent :P Men det var det värt :) Hehe.

2011-11-09 @ 20:31:55
URL: http://anninen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0